טיפול 10,000 – אירידולוגיה

הרבה פעמים אנשים מבקשים אבחון אירידולוגי, “סתם כי בא לי”, או בשפה אחרת “טיפול 10,000. הם מבקשים שאני אבדוק מה לא תקין, מה אפשר לשפר, ואולי סתם להיות בטוחים שהכל בסדר…
באבחון האירידולוגי, כמו שהזכרנו, לא ניתן לזהות בוודאות האם יש סרטן בגוף או לא, ובקיצור – לא זו מטרת האירידולוגיה.

האירידולוגיה מטרתה לקבוע מה הטיפול שמתאים לאותו אדם שסובל מבעיה מסויימת. אולי דרך טיפול במערכת העיכול ישתפר מצב העור שלו? אולי דווקא הורדת המתח? אולי ניקוי רעלים? מה נכון? לשם כך קיים האבחון האירידולוגי.
אם כן, אין טעם שאדם יבוא “סתם”, על ריק, לאבחון אירידולוגי. כדאי שהוא יסבול מבעיה מסויימת לפני כן…
המציאות מוכיחה אחרת.
כשאדם מגיע לאבחון אירידולוגי, אם הוא לא סקרן מאד והרפתקן משועמם, הוא עושה זאת משום שיש לו בעיה. גם הקשוחים ביותר שבאים “סתם” כהגדרתם, סובלים מבעיה כלשהי או לפחות מרגישים שהיום זה לא מה שהיה פעם. המפרקים מתחילים להחליד, המוח קצת להסתייד, לחץ הדם קצת עלה, או אולי הסוכר קצת גבוה (אם כי הרופא אומר שזה עדיין בסדר). בעיה כלשהיא יש להם.
גם אלו שאין להם שום בעיה, כנראה בהם בגלל דחף חזק מהתת-מודע שלהם. הם יודעים שמשהו לא בסדר, אם כי אין שום סימפטומים שמכריזים על כך, ומנגנון ההגנה של הגוף מוצא מפלט באירידולוגיה.
אנשים אחרים אולי ילכו לעשות בדיקות דם תקופתיות לעיתים קרובות יותר, ידברו על כך שהם עייפים קצת, שחוקים, ותופעות אלו עשויות להראות שמשהו טעון שיפור אצלם.

איך מתבצע אצלינו האבחון? כמה זה עולה? כל הפרטים כאן…

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *