פוסט לתושבי הדרום – בעקבות מבצע עמוד ענן

הפוסט הזה ממש לא יתן פתרון למצב בדרום. ירי הקסאמים ושאר מרעין בישין שנורים ללא הפסקה אל עבר ישובי הדרום חוצה גבולות. לא רק שדרות ונתיבות, גם באר שבע חוטפת, קרית מלאכי, גן יבנה ועוד ועוד. מבצע עמוד ענן אמור לתת פתרון למצב ואני מקווה שאכן כך יהיה. בכל אופן, עם וללא קשר למצב בדרום החלטתי לכתוב לכם היום על התמודדות עם חרדה באופן טבעי. שלא נזדקק…

טיפול טבעי בחרדה
ישנם הרבה גורמים שיכולים להשפיע על חרדה לטוב או לרע. ברור שאם יש לאדם משפחה וחברה אוהבת ותומכת הוא עשוי להיות עמיד יותר לטראומות מסוגים שונים ולסבול פחות מחרדה. גם מצב נפשי כללי יכול להיות משמעותי בסיכוי לפתח חרדה. עם זאת, אפשר להשפיע לטובה על המצב הנפשי ועל חרדות גם באמצעים ‘חיצוניים’ כמו תוספי תזונה ותרופות.

תרופות
התרופות לטיפול בחרדה כמו קלונקס עשויות לעזור לסובלים מחרדה אולם עלולות לגרום לתופעות לוואי קשות כמו בלבול, דיכוי הנשימה, סחרחורות ונמנום. התרופות מכבות את האדם וגורמות לו אמנם להיות פחות חרד אולם גם להיות פחות..

תוספי תזונה טבעיים
ישנם כמה תוספי תזונה טבעיים שיכולים לעזור לחרדה. אנסה לסקור רק כמה מהם ולנסות לכוון מתי להשתמש בכל אחד.

רסקיו – פרחי באך
רסקיו זוהי תערובת של תמציות אנרגטיות של ד”ר באך. התמציות עובדות בשיטה אנרגטית ואינן מכילות חומרים פעילים. לפיכך, אין הגבלות מבחינת ריאקציה עם תרופות שונות. הרסקיו מגיע בדרך כלל בצורה של טיפות ששמים מתחת ללשון או שותים במעט מים. לדעתי, השימוש ברסקיו יעיל בעיקר סמוך מאד לטראומה שגורמת לחרדה. (במקרה שלנו, בדקות הסמוכות לשמיעת אזעקת “צבע אדום” או לחשיפה לנפילה וכד’). לדעתי, אין משמעות כמעט לשימוש ברסקיו לאחר זמן או במקרים של ‘פוסט-טראומה’.

ארניקה
הארניקה הוא צמח רעיל שההומיאופתיה הפכה אותו למוצר בטוח. מדובר במוצר הומיאופתי שנמכר בבתי מרקחת ללא תרופות מרשם ונועד להתמודדות עם מצבי טראומה פיזית ונפשית. הארניקה עובדת גם לאחר כמה שעות ואף ימים. הארניקה טובה גם לטיפול בפציעות וכאבים. הארניקה מגיעה בנוזל או בכדורים הומיאופתיים לבנבנים קטנטנים. את הכדורים מניחים מתחת ללשון. במקביל לטיפול ההומיאופתי יש להמנע משוקולד ומנטה על מנת להגיע לאפקט מיטבי.

לקטיום
לקטיום הוא מוצר חדש של חברת סופהרב שיכול לתת הרגעה דומה מאד לזו שמספקת הקלונקס אך באופן טבעי. המוצר מבוסס על חלב ומתחיל לעבוד בתוך כחצי שעה. שווה לנסות לפני שמתמכרים לקלונקס או לתרופות אחרות עשירות בתופעות לוואי.

ולסיום
תוך כדי כתיבה אני שומע את אזעקות צבע אדום, שומע על פגיעה ישירה בקרית מלאכי. פצועים, הרוגים, לכודים. נסיים בתפילה שהמצב הזה יגמר במהרה, שתושבי הדרום יוכלו לחזור במהרה לשגרה של שקט אמיתי, של שלום מבורך. וגר זאב עם כבש. עושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו ועל כל ישראל ואמרו אמן.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *