כוחה של אמונה

כאשר אנחנו מקבלים טיפול באמצעות צמחים, תוספי תזונה, תרופות, רפלקסולוגיה או כל שיטת ריפוי אחרת יש משהו שעוזר לנו גם אם אנחנו לא יודעים זאת – האמונה.
האמונה שלנו בריפוי יוצרת ריפוי לכשלעצמה עוד לפני הטכניקות האחרות בהן משתמשים. כאשר רוצים לעשות מחקר על תרופה חדשה, משתמשים ב”פלצבו”.
פלצבו, או בעברית “אין – בו”, הוא בעצם דמוי תרופה. לוקחים קבוצת אנשים ובאופן רנדומלי נותנים לחלקם תרופה אמיתית ולחלקם תרופת דמה, פלצבו, שאינה מכילה חומר פעיל.
במקרים רבים 20-30% מהמטופלים בקבוצת הפלצבו יגיבו טוב לטיפול כמו המטופלים בקבוצה שמקבלת תרופה אמיתית!
את השפעת התרופה בוחנים על ידי הפער בין קבוצת הביקורת שקיבלה פלצבו לבין הקבוצה שקיבלה תרופה.האם אתה באמת רוצה להיות בריא
כלומר, עצם האמונה יכול לעשות ב 20-30% מהמקרים אפקט זהה לנטילת התרופה!מה כל זה אומר לנו?

מטופל שרוצה להעלות את סיכויי ההצלחה של הטיפול שלו צריך פשוט להאמין. לפני שהולכים למטפל (מכל סוג שהוא) כדאי להקשות עליו, להעלות בפניו את כל הספקות, לשאול עליו אצל אנשים שטופלו אצלו, ועוד. אחרי שהמטופל הגיע – הוא צריך להתמסר לטיפול ב 100%. ההחלטה צריכה להיות שלמה ואסור להכניס ספקות לחדר הטיפולים. אסור בשום אופן ללכת “לבדוק” טיפול. המטופל חייב לומר “אני הולך כדי להתרפא!” . כל אמירה אחרת פוגעת בטיפול.

במחקר שבדק השפעה של דקל ננסי (סו-פלמטו) על התקרחות וצמיחת שיער אצל גברים, היה שיעור ההצלחה 60% מול 10% בקבוצת הביקורת. כלומר, אחד מתוך 10 אנשים שהאמין ביכולת הגוף להצמיח שיער – אכן הצמיח שיער!

זוהי רק דוגמא אחת מיני רבות לעוצמות שטמונות בפלצבו. חבל להחמיץ את הפוטנציאל שטמון באמונה – תאמינו, תתרפאו ותהיו בריאים!

אם כבר החלטתם שאתם יכולים להיות בריאים יותר – אתם מוזמנים לפנות אלינו.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *