ריפוי ספונטני

ריפוי ספונטני! איזה צליל נפלא יש למילים האלו! מה זה ריפוי ספונטני? – כל זה ועוד בכתבה הבאה.

ריפוי סרטן
צמד המילים הזה “ריפוי סרטן”, אסור בהזכרה על דל שפתיים במדינות רבות בעולם. למה? מכיוון שסרטן לא ניתן לרפא. מחלת הסרטן אינה ניתנת לריפוי ולכן מי שכותב או מדבר על ריפוי סרטן – עובר עבירה פלילית – הונאה.
כיום, כ – 60% מחולי הסרטן ניתן לרפא בדרכים קונוונציונאליות. אם כן, מדוע אסור להזכיר את המושג “ריפוי סרטן”?
נראה שהתשובה פשוטה – אסור לאף אחד לרפא סרטן מלבד הרופא. כל אדם יכול לטפל בדלקת גרון. לא בטוח שהוא יצליח, יתכן שיתבע על רשלנות רפואית, אך יתכן גם שהוא יצליח. ריפוי של סרטן אינו אפשרי כלל מחוץ למסגרת הקונוונציונאלית של כימותרפיה והקרנות.

הפתעה!
כולנו מכירים סיפורים על ריפוי סרטן שאינם בדרכים הרגילות. ריפוי ללא כימותרפיה, בריאות ללא הקרנות ולעיתים מבריאים האנשים רק עקב שינוי בחיים שהם עשו – עברו מקום עבודה, השלימו עם המשפחה ועוד ועוד.
בתחילה, ניסו הרופאים להתכחש לתופעות כאלו. אין דבר כזה שהאדם יתרפא ללא כל טיפול! הרי הוא היה חולה במחלה קשה והכיוון של התפתחות המחלה ידוע. בשלב מסויים, רבו המקרים של הריפוי ללא תרופות והומצא-אומץ מושג חדש – ריפוי ספונטני.

ריפוי ספונטני
מהו בעצם ריפוי ספונטני? כשאומרים ריפוי ספונטני, מתכוונים שהגוף החולה, הצליח לרפא את עצמו בלי שריפאו אותו. הוא לא ניסה להתרפא בכוח אלא “נרפא לבד”. נראה, שזו כל שיטתה של הרפואה המשלימה – לתת לגוף לרפא את עצמו. לפעמים הגוף יכול לרפא עצמו לבד – הגוף עושה זאת יום יום בחידוש תאים ורקמות שונות בגוף. יוצאים מהכלל הן – המחלות הכרוניות ובתוכן – הסרטן.
מחלות אלו, משפיעות חזק מאד על הגוף והגוף נמצא במצב שבו אין לו יכולת להתמודד. במצבים אלו מגיעה הרפואה המשלימה ועוזרת לגוף לקבל כלים חדשים על מנת שירפא עצמו.
כל הרפואה המשלימה עובדת בשיטת הריפוי הספונטני! כל הרפואה המשלימה עובדת בשיטה של עזרה לגוף על מנת שירפא את עצמו. בניגוד לרפואה הקונוונציונאלית ששם מטרת הרופא – לרפא, ברפואה המשלימה הרופא צריך – לאפשר ריפוי.

ריפוי ספונטני של סרטן
כל מקרה של ריפוי סרטן בדרכים טבעיות, הוא ריפוי ספונטני. הרפואה מדחיקה את עצם היות הרפואה המשלימה “רפואה שמסוגלת גם לתת תוצאות” – ולכן מגדירה כל מטופל שנרפא מסרטן שלא באמצעות דרכים קונוונציונאליות – אדם שהתרפא ריפוי ספונטני.
בכל מקרה, ברור לגמרי שריפוי ספונטני צריך להיות מוזמן. האדם לא יכול לשבת ולחכות לריפוי ספונטני – הוא צריך לעשות את מה שהוא חושב ומבין שצריך לעשות על מנת ליצור ריפוי ספונטני.

סיכום
מטפל טוב יכול לעזור לכם להתחיל טיפול ספונטני בגוף שלו. (אגב, זה הסיבה שאני קורא לעצמי “מעט צרי”. גם אני לא יודע לרפא אולם יודע, בדרך כלל, לתת מעט על מנת שהאדם יתחיל תהליך של ריפוי ספונטני).
אם אתם רואים שאין למטפל כוונה שתבריאו לבד, אל תאמינו לו: זה לא ריפוי טבעי. זה אולי לקוח מתרבויות שונות ומשונות, אבל זה רחוק מאד מההסתכלות ההוליסטית הנכונה והישרה. ישנן שיטות טיפול בהן המטופל שוכב על המיטה בחוסר מעש ומתרפא. אם השכיבה לא מובילה לתהליך אמיתי אצל המטופל והשיא של הטיפול הוא בשכיבה על המיטה – זה אינו ריפוי ספונטני. זה גם לא ריפוי קונוונציונאלי. זה ריפוי קונוונציונאלי בדרכים מיושנות…

אם אתם רוצים לחוות ריפוי ספונטני – אתם מוזמנים ליצור קשר.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *