הילינג

מהו טיפול בהילינג? למה הוא יעיל? מה בעצם קורה בטיפול? הכל בכתבה הבאה.

ריפוי
המילה הילינג (healing) פירושה ריפוי. במשך הזמן, התחילו להשתמש במילה זו רק כדי לתאר סוג אחד של טיפול – טיפול בהעברת אנרגיה.
כיום, ישנו מכשור שמאפשר לצלם הילות. ההילה היא פשוט השדה האנרגטי שמקיף אותנו. ביהדות דיברו הרבה על אותו “משהו” שמקיף אותנו. הוא כונה לעיתים “צלם” או “מקיף”, ופירושו, אנרגיה שאין אנו מבינים לגמרי את משמעותה אך ניתן לתמצת במשפטים ספורים את כל מה שאנו יודעים עליה –
הדבר הזה שמקיף אותנו, נקרא לו כרגע “הילה”, הוא חלק ממשהו גדול בהרבה שנמצא בתוכנו ומחוצה לנו. האדם לא מורכב רק מחומר. האדם מורכב גם מרוח ואותה רוח, חלקה נמצאת בתוך הגוף שלנו וחלקה נמצאת מחוצה לו. כאילו שנכנס כל מה שיכל להכנס ונשאר שייר בחוץ. אותו שייר מושפע ממה שקורה בגוף שלנו ומשפיע עליו.
כאשר אדם כועס, נוצר שינוי בהילה שלו. ההילה שלו נפגעת. מצב זה הוא מצב תקין. כולנו בני אדם והעולם שלנו מיועד לבני אדם. השאלה מה קורה כאשר האדם כועס פעמים רבות מדי.

פגיעה בהילה
כאשר ישנה פגיעה בהילה, ההילה מסתדרת לבד. אמרנו כבר, שהגוף משפיע על ההילה. הגוף שלא ניזוק בגלל הכעס, משפיע על ההילה ו”מתקן” אותה. אדם שכועס פעמים רבות, ההילה שלו לא מספיקה להסתדר לפני הפגיעה הבאה. כך “מתקבעת” לה הפגיעה בהילה וההילה נפגמת. מצב של פגיעה בהילה יכול לדרדר אחריו את הגוף שמנסה להשפיע, לא מצליח והופך למושפע.
כאשר ההילה נפגעת בצורה חריגה, צריך עזרה מבחוץ.

הילינג?
הילרים (האנשים שמתעסקים בהילינג) טוענים שכל בעיה שיש בגוף, ומטופלת או לא מטופלת, מדובר במטופלים שחוו שינוי ותיקון של ההילה או חוסר תיקון בהילה. אני יסביר:
אדם שהולך לפסיכולוג, כך אומרים ההילרים, סובל מפגיעה בהילה. כאשר הפסיכולוג מדבר איתו, הוא עושה תיקון להילה שלו (באופן לא מודע) וכך המטופל מחלים. גם כאשר האדם לוקח תרופה, כל עוד הוא לא יטפל בהילה הפגועה שלו על ידי הילינג, דיקור, פסיכולוג, עבודה עצמית, אמונה חזקה בטיפול, או כל דבר אחר, התרופה לא תעזור לו. לפיכך, כל מה שקורה בעולם זה הילינג. האדם חולה – ההילה נפגעה, האדם הבריא – ההילה תוקנה, האדם בהחלמה – או שההילה מתקנת את עצמה על ידי גוף בריא או שהגוף מתקן את עצמו על ידי ההילה.

תפקיד המטפל
למטפל ההילר יש יתרון על פני הפסיכולוג. בעוד הפסיכולוג מטפל בהילה באופן כללי, ההילר מטפל בצורה מאד ממוקדת באזורים בהילה שצריכים טיפול. ההילר, מניח את הידיים שלו על גבי ההילה של האדם (לפעמים נוגע באדם, לפעמים במרחק מה – הכל לפי מיקום ההילה) ועוזר לה להתקן.
המטפל הוא בעצם כמו הפסיכולוג אלא שהוא קולע בדיוק לנקודות הבעייתיות בנפש של האדם.
אם שמתם לב – השוויתי בין הנפש לבין ההילה. ההילרים מאמינים שהנפש היא ביטוי קצת שונה מביטוי ההילה, אבל פחות או יותר הם מבטאים את אותו הדבר. ההילר לא מזרים אנרגיה אל המטופל אלא נותן לאנרגיה לזרום. תפקידו הוא לאפשר.

למי הטיפול יעיל?
הטיפול יעיל מאד לילדים. בנוסף, כל מי שיש לו בעיה נפשית או מישהו שסובל מלחצים ומתחים יכול להשתמש בשיטה. השיטה יעילה מאד למצבים פסיכוסומאטיים, כלומר, מצבים שבהם המחלה חיה מאש הפסיכולוגיה. ההילינג גם יעיל למצבים שונים של שבהם לא ברור מה המפריע לגוף או מה גרם למחלה.

דגשים
1. ההילינג אינו יכול להוות טיפול חלופי לטיפול אחר ברב המקרים. הוא צריך לבוא על גבי המקרים האלו.

2. מטפלים שונים עובדים עם ה”הילינג” שונה. לא כל ההילינגים שווים.

3. מטפל שלא יודע לעבוד עם הילינג, מפסיד חלק גדול מהטיפול שלו. היישום של ההילינג לא חייב להיות בשימוש קלאסי אלא הוספה קומת ההילינג על גבי הלימודים האחרים. הטיפול יכול לשלב את האבחון ההילרי בכל אבחון אחר – אירידולוגיה, רפלקסולוגיה, צמחי מרפא ועוד.

שילוב של הילינג בכל טיפול הוא מומלץ ורצוי מאד. לתיאום פגישה לחצו כאן.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *