מסחטת מיצים – חובה בכל בית

אם יש משהו שכדאי להחזיק בבית, זה מסחטת מיצים קשים. מסחטת המיצים מפיקה תוך שניות מיץ טרי מכל ירק או פרי ופותחת בפנינו דרך חדשה לבריאות טובה.
השימוש במיצים יכול להיות כהשלמה תזונתית של צריכת הירקות והפירות או כטיפול של ממש. מיץ טבעי וטרי מכיל ויטמינים, מנרלים ואנזימים שונים – חומרים שלפעמים אלמלא המיץ לא היינו מקבלים כלל.
חומרים מסויימים (בעיקר חלק מהויטמינים והאנזימים) נהרסים בחום ולאחר בישול נשאר הירק עם קצת פחות מהערכים התזונתיים שלו, ויש שיגידו הרבה פחות. מתי למשל אכלתם לאחרונה קישוא? וקישוא לא מבושל?…
על כס המלוכה של המיצים הקשים יושב בלי ערעור הגזר.
הגזר, מלך המיצים מכיל כמות גדולה של בטא קרוטן וכן ויטמין C ברזל ורכיבים תזונתיים נוספים. הכמות הגדולה של הבטא קרוטן מעניקה לגזר את היכולת לתחזק את העור שלנו ואפילו לטפל בבעיות עור שונות. בנוסף, הבטא קרוטן מצויין לטיפול בריריות השונות של הגוף (מערכת העיכול, מערכת הנשימה) ויכול גם לעזור באיזון הורמונלי.
גם גזר רגיל יעשה את עבודת הריפוי אולם יש לזכור שמיץ גזר מכיל 6-7 גזרים!!
כמה דוגמאות נוספות למיצים טיפוליים:
1. עיכול לקוי – שילוב של מיץ גזר עם מיץ פפאיה יכול להועיל מאד. הגזר, כפי שהזכרנו, מכיל בטא קרוטן ששומר על הריריות של מערכת העיכול. בנוסף מועיל הגזר לעוויתות שונות במערכת העיכול ולגזים. הפפאיה מכילה את אנזים הפפאין. הפפאין הוא אנזים שיודע לפרק חלבונים ואצל אנשים שמתקשים בפירוק חלבונים הוא יכול להיות פתרון של ממש. את הפפאין ניתן לרכוש גם בכמוסות.
2. בדלקות שונות ובעיקר דלקות במערכת הנשימה, ניתן לשתות מיץ גזר (בטא קרוטן), קיווי בגלל תכולת הויטמין C הגבוהה שבו ואננס בזכות הביוכימיכל "ברומליין", חומר אנטי דלקתי שמצוי באננס.
3. במקרים של הצטננות ניתן לשתות שילוב של 4 גזרים, גמבה גדולה, תפוח ומעט ג'ינג'ר.
צריך רק לזכור שמיצי פירות (לא ירקות) מכילים כמות גדולה של סוכר ומעט סיבים. במקרים של סכרת ובכלל, יש לעשות שימוש מושכל במיצי הפירות.

לסיום רציתי להזכיר את ד"ר מקס גרסון (1881-1959), רופא יהודי שפיתח שיטה לטיפול במחלת הסרטן שכללה דיאטה מיוחדת של מיצים אורגניים וחוקני קפה.
המרכז שמטפל בשיטת גרסון נמצא בסאן דיאגו ואנשים רבים מדווחים על הצלחות אדירות בתחום ריפוי הסרטן. שם תוכלו לקרוא יותר על השיטה של ד"ר גרסון.

לטיפול הוליסטי במגוון בעיות בריאותיות – אתם מוזמנים לפנות אלינו.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *