אוצרות הקיסר – פטריות מרפא יפניות

grifolaעד לא מזמן נמנעו הקיסרים להעניק מאוצרותיהם לאנשים זרים. היום, החלטתי לאפשר לכל אחד לרכוש את אוצרות הקיסר במחיר שווה לכל נפש!
אוצרות הקיסר, פורמולה שמשלבת שלוש פטריות מרפא יפניות, נחשבה במשך שנים, כמוצר בלתי ניתן להשגה ואף מסוכן. הסיכון היה שהקיסר יראה שמישהו לא מורשה משתמש בפורמולה שיועדה רק לו. אפילו בביתו הפרטי, היה אסור לתושב היפני לרקוח את הפורמולה המיוחדת הזו. מי שנתפס – עונשו היה רע ומר. הקיסרים היפנים האמינו שהפורמולה מאריכה את חייהם, מעלה את רמת האנרגיה ומשפרת את הבריאות הנפשית והפיזית גם יחד.

הפורמולה מכילה שלוש פטריות מרפא יפניות:

1. פטריית שיטאקי – מחזקת את מערכת החיסון, מגבירה את רמת האנרגיה בגוף, משפרת את המצב הנפשי ומשתתפת בפעילות אנטי סרטנית.

2. פטריית ריישי – טיפול באלרגיות, ויסות קרישת הדם ולחץ הדם, אנטי סרטנית וחיזוק מערכת החיסון. פטרייה מעולה לאנשים שחוקים מעבודה, מהחיים ובכלל.

3. פטריית המייטאקי – הפטרייה דמוית האצטרובל מונעת את ההתפשטות של גידולים סרטניים. גם היא מחזקת ומעלה רמת אנרגיה.

עכשיו הפורמולה בהישג ידכם! הזמינו ותתחזקו!

קנו עכשיו!

0 תגובות
  1. יהודית
    יהודית אומר:

    שלום נדב
    בני היום בן 19 חלה בלימפומהלפני 3 שנים  וטופל בפרוטוקול של לוקמיה והמחלה חזרה , עבר השתלת מוח עצם והיום חצי שנה אחרי יש ממצא חשוד בכליה וחשש שהמחלה חזרה שוב? אף פעם לא ניסינו רפואה אלטרנטיבית? האם יש מה להציע לנו?

    הגב
  2. נדב אלשיך
    נדב אלשיך אומר:

    יהודית שלום,
    צריך כמובן לראות מה הממצא אומר – מה יש ומה אין. לאחר שיודעים את העובדות ניתן להתחיל לטפל. יש הרבה מה להציע בתחום הרפואה המשלימה וכדאי לפנות לנטורופת שיוכל לכוון אתכם לטיפולים הנכונים. כמובן שפורמולה כמו זו, צריכה לבוא בשילוב עם דברים נוספים על פי התאמה אישית.  אשמח לעזור, נדב.

    הגב

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *