שביל הזהב – ריפוי סרטן

“שביל הזהב לריפוי טבעי” הוא ספרה של שרה חמו. הספר עוסק רובו ככולו במחלת הסרטן. במאמר זה, אתייחס לשיטתה של שרה חמו לריפוי סרטן, שמבוססת על שיטתו של ד”ר אלי שטראוס.
מי שקורא את ספרה של שרה חמו, בין אם הוא בא עם רקע קונוונציונאלי, רקע טבעי, או שפותח ומתעניין לראשונה בחייו בריפוי סרטן, מדפדף כלא מאמין בספר. הבטיחו לי שיטה לריפוי סרטן! למה לא כתוב בספר כלום?!
האמת, שפשטותה של השיטה וטבעיותה, גורמות לקורא הממוצע להביט בזלזול בספר. האם יתכן שהמחלה הזו היא המחלה הקשה שעליה כולם מדברים? האם יכול להיות שפשוט צריך להיות יותר בריאים ואז לא נהיה חולים? זה כל כך פשוט שזה נשמע בדיחה.

השיטה

בספר לא מציעה שרה חמו שימוש בתוספים יקרים, לא דיאטות חריפות ולא טיפולים מיוחדים. אז מה יש פה?

בעיקר חומרים שיש להימנע מהם: קפה, תה (שחור), מלח, סוכר, ממתקים ושוקולד, משמרים, מייצבים, מונוסודיום גלוטומאט, מרגרינה ושמנים מוקשים אחרים, צבעי מאכל, חומרי טעם וריח, תחליפי סוכר.

האמת שזהו פחות או יותר.

יש גם בספר הנחיות לאיך לבשל את הירקות, כמה מים לשתות, שעות הארוחה, אך לא דברים נסחפים. בנוסף, בהמשך הספר ממליצה המחברת על פעילות גופנית ושיטות נוספות על מנת לזרז את הניקוי הטבעי מעט, אם כי זה לא נצרך לפי תפיסתה.
הרפואה, המדע וגם הציבור לא יכולים לתפוס שיש שיטה כל כך פשוטה על מנת לרפא סרטן. המחברת מביאה בספר סיפורים אישיים, חלקם בתוספת מספרי טלפון, של אנשים שהבריאו לחלוטין ממצבים קשים של מחלת הסרטן.
מאידך, ברור שלא כל מצב ניתן לפתור ועל זה נדבר בהמשך.

ריאקציות
השיטה לריפוי פשוטה. הגוף נכנס למצבו זה, מכיוון שהיה משופע ברעלים. אם נעזור לגוף להוציא את הרעלים, הכל יסתדר. בשיטה שם דגש על תופעות הריפוי האפשריות (ריאקציות טיפוליות). הריאקציות הן תופעות של ניקוי הגוף מרעלים. הרעלים משתחררים מהרקמות השונות של הגוף אל הדם ובגלל נוכחותם בדם, נוצרות הריאקציות שעלולות לכלול – כאבי ראש, בחילות, עצירויות, עייפות ועוד.
הריאקציה היא זו שמראה לנו שהתהליך באמת קורה בגוף – הגוף באמת מתנקה. הריאקציה היא תהליך מוכר מאד בתחומים רבים של הרפואה המשלימה.

תזונה נכונה
ברור שתזונה נכונה יכולה לרפא המון מחלות וברור שהיא גם הגורמת למרבית המחלות היום. אולם – מה ששרה חמו מציגה בספר הוא חידוש מהפכני – גם מחלות קשות יכולות להתרפא באמצעים פשוטים. אותה הדרך בדיוק שגרמה לקלקול היא הגורמת לתיקון. לכאורה, על פי שיטתה, אין טעם להשתמש בצמחי מרפא או בתוספי תזונה על מנת לחסל את הסרטן. מה שגרם לסרטן – התזונה – הוא גם מה שירפא אותו.

האם כולם יספיקו להתרפא לפני שהגוף יתנקה?
הבעיה בשיטה שמציבה שרה חמו היא פשוטה והיא אכן מודעת אליה. לפי שיטתה, ישנם אנשים שלא יתרפאו מהמחלה מפני שהם ימותו תוך כדי תקופת הניקוי. הניתוח הצליח והמטופל מת…
לדעתה, זה המחיר של מי שהתעורר מאוחר ולא ניצל את הסרטן לשינוי מיידי של אורח חייו. המשמעות היא שאי אפשר לעזור בעזרת השיטה לאנשים במצבים קריטיים בדרך כלל, מה שאומר שהם ימותו. גם בעזרת טיפולים קונוונציונאליים לא יראו המטופלים תועלת, כך לפי דברי המחברת.
בנקודה זו, אני חושב אחרת. ישנם תוספי תזונה טבעיים וצמחי מרפא שהראו את יכולתם בתחום הסרטן. למה לא לנסות? האם רק בגלל שזהו טיפול סימפטומטי לא ננסה?
ברור שהטיפול האמיתי הוא שינוי אורח החיים, אך האם נוותר על האדם בגלל עקרונות טיפול..? אני חושב ששווה לנסות כל מה שאפשר בטיפולים הטבעיים, כמובן, תוך ראיית המכלול והתייחסות לגורמים שונים שבמחלה של האדם.

שימוש בתוספים וצמחים
בנוסף לשימוש בויטמין C עליו דיברנו כבר ושימוש באוצרות הקיסר, ישנם תוספים רבים שניתן לשלב אותם בעת הצורך. לכל תוסף, יש את תכונותיו שלו למשל, התגלה שסחוס כרישים יכול לגרום לנמק של כלי הדם שהתחדשו בגלל הסרטן, תוספים אחרים גורמים למערכת החיסון לפגוע בסרטן, אחרים גורמים למוות של תאי הסרטן ואחרים מונעים את גדילתם. חשוב לבדוק את מצבו של כל חולה וחולה ולהציע לו את הטיפול הטוב ביותר עבורו.

להתאמה אישית של טיפולים, תוספי תזונה וצמחי מרפא – אתם מוזמנים לפנות אלינו.

0 תגובות
  1. אפרים בוחניק
    אפרים בוחניק אומר:

    שלום לכם
    אישתי חולת סרטן הדם לאחר שתי השתלות לא הועיל ואכשיוו סופרים את הימים
    מצבה חלשה מאוד אינה מיצרת טסיות והנטרופחלים 500
    העם יש עוד מה לעשות ?

    הגב
    • נדב אלשיך
      נדב אלשיך אומר:

      אפרים שלום,

      אף אחד לא יכול להבטיח ריפוי בשום שלב של אף מחלה. ובכל זאת, תמיד יש מה לעשות. תמיד כדאי לנסות ולעזור.

      אתה יכול לפנות אלינו ונשתדל לעזור.

      יום טוב, נדב.

      0525-802-441

      הגב
  2. אורן
    אורן אומר:

    שלום ,אבי אובחן כחולה סרטן ריאות עם גרורות שהטפשטו לבטן ולראש.
    הרופאים לא נותנים הרבה תקווה ואנו לא יודעים איך לפעול ואיך לנסות בכל זאת
    לפעול ומה לעשות,מחפשים עזרה דחופה!
    תודה אורן

    הגב
  3. נדב אלשיך
    נדב אלשיך אומר:

    אורן שלום,
    רפואה שלמה לאביך ובריאות ואריכות ימים לכל משפחתך.
    כדי לטפל במחלת הסרטן, יש צורך באבחון טוב. לאחר האבחון, ניתן לעיתים קרובות לטפל ולעזור. אף אחד בעולם לא יכול להבטיח ריפוי בשום תחום, אולם לעשות נסיון אמיתי וטוב – זו חובה של כל חולה.
    הכי חשוב – לא לנסות דברים מהאינטרנט או מהעיתונות. ללכת למטפל שיודע לתת יעוץ מקיף הן בצד הפיזי, הן בצד הנפשי, הן מבחינת המלצות לטיפול והן מבחינת המלצות להתגוננות מנזקי הטיפולים הקונבנציונאליים אם ניתנים.

    בקיצור, לא להזניח ולא ללכת למי שמבטיח ריפוי לכולם…

    הגב
  4. מור
    מור אומר:

    שלום רב,
    לאימי יש סרטן השד עם גרורות בכבד, ריאה ועצמות, עשתה לפני כמה חודשים פט סיטי שהראה נסיגה מהמקור ומהגרורות, אולם למרות זאת הרופאים אומרים שמי שיש לו גרורות לא נרפא וזמנה קצוב בין 3-6 שנים. האם אתם חושבים אחרת? האם לפי שיטתכם חולה עם גרורות נרפא קליל?

    הגב
  5. נדב אלשיך
    נדב אלשיך אומר:

    מור שלום, בוודאי שיש אנשים שנרפאו ממצבים כגון אלו. זה דורש בדרך כלל השקעה ומאמץ ולעולם לא ניתן להבטיח תוצאות אולם האם זה יתכן‏?‏ בוודאי שכן. אסור להתייאש וצריך לעשות את המאמץ שלנו כדי להבריא. בהצלחה רבה, נדב.

    הגב
  6. שרה חמו שכתבה לי מייל והכנסתי אותו במלואו
    שרה חמו שכתבה לי מייל והכנסתי אותו במלואו אומר:

    שלום,

    מטופל שלי הפנה אותי לכתבה באתרכם על ספרי “שביל הזהב לריפוי טבעי” על ידי נדב אלשיך.
    ברצוני להודות לכם על ההתייחסות לבקש לתקן מעט את הכתוב. הכותב ציין שאני ממליצה רק על
    תזונה ולא מעניקה חשיבות לדברים נוספים. נכון שאיני ממליצה על תוספי מזון כאשר אינם חסרים
    אך בהחלט ממליצה על שינה מספקת בשעות נכונות ועל פעילות גופנית כל בוקר, כחלק חשוב ביותר
    של אורח חיים בריא אשר בלעדיהם לא תתרחש החלמה.

    אשמח אם תוכלו לעדכן את הכתוב.

    בתודה,  שרה.

    הגב
  7. חן
    חן אומר:

    שלום, לאימא היקרה שלי גילו לפני כשנתיים וחצי סרטן במעי הגס עם גרורות לכבד…עברה טיפולי כימותרפיה שפעלו מצוין והגידול קטן..עברה ניתוח להוצאת הגרורות אך מכיוון שבצילום לא ראו גרורה קטנה בכבד ניתחו רק כ80% מהגרורות בכבד. לאחר הניתוח מצבה הידרדר, נהיו לה בצקות ברגליים והיא אוכלת מעט, מה גם שהבילירובין שלה עלה ל11.
    אימא שלי היא אחת האנשים החזקים שאני מכירה, רצינו להזמין את המשקה “נוני” הידוע ביכולתו לעצור התפשטות של גידולים סרטניים, האם זה יעזור? האם יש עוד תקווה? הרופאים נותנים לה כמה חודשים, אנא אם יש צמח כלשהו, שיכול לעזור להאריך את חייה…
     
    רוצים אותה איתנו..

    הגב
    • נדב אלשיך
      נדב אלשיך אומר:

      שלום ובריאות לאמך,

      משקה הנוני הוא משקה בריאות שהצטברה סביבו ״הילה״ של משקה קסם-כל-יכול.

      ממליץ ללכת לטיפול מקצועי שיתאים צמחים, תוספים ועוד.

      הנוני יכול להיות חלק מהטיפול אבל רק חלק.

      בהצלחה ובריאות, נדב.

      הגב
  8. אושר
    אושר אומר:

    שלום,
    אבי אובחן בסרטן הערמונית לפני מספר שנים,לצערי אי אפשר לנתח אותו בגלל שלל של מחלות נוספות.
    לאחר שקראתי את הספר,הבנתי שלא חשבתי על הכל,
    נסיתי ליצור קשר וגם חיפשתי את המרכז של שרה חמו בצפון ומה שמצאתי לא תאם למה שחיפשתי.
    אשמח לתגובה במשך
    שבת שלום
     
    אהבה
    -אושר-

    הגב
  9. לילי
    לילי אומר:

    שלום רב,
    אני מאובחנת בלימפומה מסוג נון-הוג’קינס מזה כשלוש שנים. בשנים אלה הייתי רק במעקב אצל המטולוג, מאחר ואין ריפוי קונבנציונלי מלא לסוג זה של מחלה. לא רציתי להיכנס למעגל הקסום של כימוטרפיה כל כמה שנים, על כן החלטתי ללכת בדרכים האלטרנטיביות. בשנים אלה ניסיתי הרבה דברים, ובחודשים האחרונים עברתי לאורח החיים המומלץ על ידי שרה חמו. כמובן, מוקדם מדי לדבר על תוצאות כלשהן, אבל בהחלט קיימות תופעות הניקוי המדוברות, וחלק מבלוטות הלימפה המוגדלות החלו לסגת. אני מקווה שהתהליך ימשיך בכיוון הנכון וממליצה לאלה הדואגים לבריאותם לפחות לנסות את השיטה. זוהי שיטה מאוזנת שלא נראית כעשויה להזיק, ואם תעזור – תרוויחו.

    הגב
  10. אלי שטראוס
    אלי שטראוס אומר:

    שמי אלי שטראוס, ואני מקבל הרבה טלפונים שמחפשים את אלי שטראוס ז״ל. אם יש מישהו שיודע על אחד שעובד בשיטה שלו, שאני יוכל לשלוח אליו את האנשים(מדובר ב2-3 ליום) אשמח אם יצור איתי קשר במייל, eliystrauss@gmail.com .

    הגב
  11. gaaya
    gaaya אומר:

    את נותנת תקוות שווא לאנשים מסוימים. אל תקראי לזה ריפוי! מניעה, מיילא, טיפול משלים מיילא. אבל אל תתימרי. עשית נזק עצום לקרובת משפחה שלי, ולכל המשפחה. היא מסרבת לקבל טיפול קונוונציונלי וכעת על סף תהום.  כשאדם כמוך  מפיץ שטויות או חלקי אמיתות, דברים בלתי מבוססים בעליל (אדם אחד במחקר שלך! וזו את), שיחשוב פעמיים איזו אחריות הוא לוקח על עצמו, זה חיים ומוות.  בעצב גדול בכאב רב …

    הגב

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *