רפלקסולוגיה

רפלקסולוגיה היא שיטת אבחון וטיפול דרך כף הרגל. כמו איברים אחרים שמשקפים את כל הגוף כמו העין, היד, האוזן ועוד, כך גם הרגל. אזורים שונים ברגל משקפים איברים שונים.
על ידי לחיצות מדויקות על נקודות בכף הרגל, ניתן להשפיע על האיברים השונים. בבעיות נשימה, בפרט אצל ילדים ניתן לראות לפעמים שיפור מדהים תוך דקות מתחילת הטיפול.
טיפול באזורים שמייצגים את הריאות, הסימפונות, קנה הנשימה, סינוסים, מערכת החיסון ועוד, יכול להעלים שיעול טורדני, צפצופים ושריקות , סינוסיטיס ובעיות נוספות.
את הטיפול הרפלקסולוגי ניתן לתמוך באמצעים נוספים על מנת להגיע לאפקט מקסימאלי כמו שינויים בתזונה, שימוש בצמחי מרפא שונים ותוספי תזונה.
כדאי לבקש מהמטפל שילמד את אחד ההורים את הנקודות החשובות ביותר עבור ילדו. באופן זה, יוכל ההורה לתמוך בילד, אם כי לא באופן המקצועי ביותר, בין טיפול לטיפול ובכלל.
העיסוי הרפלקסולוגי יכול גם להעצים את הקשר בין ההורה לילד – הזדמנות טובה אם נושא זה הוחמץ.רפלקסולוגיה יכולה לטפל ולתמוך בבעיות בריאות שונות ומגוונות כמו – דלקות אוזניים, כאבי גב, בעיות במערכת העיכול, חוסר איזון הורמונאלי, מתחים וכעסים ובעיות רבות נוספות אחרות.

לטיפול במגוון בעיות בריאותיות – אתם מוזמנים לפנות אלינו.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *